Det kom folk...

Kom hem från jobbet vid kvart över sju igår. Vi käkade tacos och jag förberedde mig på en hederlig myskväll med godis och Idol-final. Sen dyker Grubb och Micke upp och helt plötsligt satt vi och drack vin, grogg och öl. Trevligt värre!

Idol byttes ut mot spotify och kortspel. Vi ritade lite "vikgubbar". Alltså sådana där som man skickar runt, den ena ritar huvudet, den andra överkroppen osv. Varför gör man inte det oftare?! Hur kul som helst ju!

Sen kom det lite mer folk. Jonas, hans Luleå-kompis och nån Brolin. Grabbarna drog iväg ner mot stan vid 01.45. För mig och Joakim blev det sova sova säng.



Jocke och Mike spelar kort.

Kan man sitta normalt i en soffa nångång?!

Like back in the days, eller?
(Jag vet inte, jag var inte med back in the days. Jag bara antar =P)

Full koncentration, haha! Så söta!


Vi pusslade ihop varandras delar för att se vem som följde sitt "tema" bäst. Tror jag lyckades bäst med min White trash-Lucia. Joakims verk till vänster, Grubbs till höger.


Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi iväg och barnvakta busfian Evelina. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0