Träningsvärk

Ooh, nu har jag gått och fått sånt där ont igen. Sånt där skönont. Sånt där träningsvärk, ni vet.

Igår blev det ett rygg/arm-pass. En massa underarmsövningar bland annat. Hur ofta tränar man underarmarna liksom...?! Maxade i en greppövning, med nån rund tjofräs med vikter på som man skulle lyfta från golvet. (Johannes sa vad den hette, men minns inte =P) Minns inte vad jag tog heller såklart. Nått på 30 kg med höger och nått runt 25 kg med vänster var det i alla fall. Döm av min förvåning när jag imorse vaknade och var nästan helt utan träningsvärk. Blev lite besviken. Men sedan jag klev upp och fram till nu har den eskalerat ganska dramatiskt. Nu gör det ont för minsta lilla rörelse. När jag skriver på datorn och ska sträcka mig efter utropstecknet nyper det till bak i skuldran (och på en massa andra ställen som jag inte kan namnen på).

Kom nyss hem från Karro. Vi har suttit och planerat lite inför den kommande C-uppsatsen, som vi ska skriva till våren. Vi har skickat lite mail till företag som skulle vara intressanta att skriva åt. Hoppas någon nappar!

Sedan jag kom hem har jag gjort en snabb städvirkel. Snart kommer nämligen en kvinna förbi som ska köpa vår bokhylla, och då får det ju inte se ut som hursomhelst.


Lisa b/w today, fast jag var egentligen grööön. Alltså tröjan...

Kommentarer
Postat av: J

Rolling Thunder, baby! ;)

2009-12-02 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0