Garderobrensning

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt.

- Varit på stan och satt in pengarna vi fick för vår soffa igår, samt köpt lite kuddar till de nya sofforna.

- Jobbat mellan kl. 16 och 19.

- Varit på ikea och letat gardintyg till mor (utan lycka) och köpt en massa galgar.

- Rensat/renoverat garderoben.

Den sistnämnda punkten var riktigt nödvändig märkte jag under tiden jag höll på med alla kläder. Shit, va grejer jag samlar på mig! Förutom att hänga upp alla koftor och skjortor på galgar har jag också rensat ur kläder som jag inte använder. Det blev tre fulla ica-kassar. En med kläder till lillasyster, en med kläder till eventuell kläd-bytar-party med några klasskompisar och till sist en med kläder att slänga eller kanske kasta ner i nån sån där klädcontainer.


Här är resultatet.
Jag har tyvärr ingen "före-bild", men jag kan säga att innan rensningen var det en korg till fylld till maxgränsen (och lite till) och jag hade inga kläder på galgar. När man öppnade garderobsdörren var det nästan så att kläder ramlade ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0