Min lediga dag

Äntligen en ledig dag! Har jobbar fem långa dagar på raken nu, då känns det alltid skönt att få lite ledigt.

Jag funderade igår på om det gick att förlänga onsdagen (idag) med några timmar. Jag har så mycket jag vill få gjort idag så det skulle behövas lite extra timmar på dygnet. Det gick ju förståss inte så jag har fått försöka så gott jag har kunnat.

Hade tänk åka runt på loppisar och leta möbler på morgonen, men upptäckte att antingen hade de stängt hela dagen eller så öppnade de vid lunch. Så det blev ingen loppisshopping för mig idag. Gymmet fick sig dock ett besök innan lunch. Härligt att chocka kroppen med lite tunga vikter. Lunchen spisade jag hos Joakim på hans jobb.

Nu sitter jag på balkongen och njuter av solen mellan tvättarna. Vi har tvättstugan i ett annat hus så det blir en del spring.

Jobb imorrn igen, men sen är jag ledig fredag, lördag, söndag - härligt!


Middag på balkongen. Från förra veckan då mamma, pappa och Ida var på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0