Väggen!

Tänk vad en tapet kan göra mycket! Vi valde att köpa en fototapet, som kostar ca 2500 kr som orginal, men på Rusta går en kopia på 599 kr = lätt val. Vi blev hur nöjda som helst med resultatet och kommer sova gott i det "nya" sovrummet.

Såhär gick det i alla fall till då vi fick in lite träd i sovrummet...

Två "ark" uppsatta. Det var inte det lättaste att få dem rak och "bubbelfri" kan jag tala om.

Mycket tapetklister på baksidan var tricket kom vi på.

Träden växer fram.

Klart! Jag torkar skogen från överblivet tapetklister.

Idag när jag jobbade har Joakim satt upp tak- och golvlister. Så nu är rummet redo för lite fin inredning. I veckan när jag är ledig tänkte jag åka runt på möbeljakt på en massa olika loppisar i Sundsvall. Vid nästa uppdatering av sovrummet kommer det alltså vara så gott som färdiginrett.



Kommentarer
Postat av: Malin

men gud vad snyggt det blev! täcker den hela väggen? jättefint verkligen!

2009-07-12 @ 20:30:36
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tjenare!!! Guud så super fint det blir...!!! Längtar verkligen tills jag får komma och kolla. =) Hoppas allt är bra annars. Kramar från mig och Wilda

2009-07-12 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0