Vild matlagning kl 20-23

Haha! Ja, nu jäklar har vi lagat mat så det står härliga till.

Efter jobbet idag for jag direkt till Ica Maxi för att storhandla. När jag kom hem vid klockan åtta började vi med matlagningen på en gång.

Det är ju nämligen så att imorgon river vi köket här hemma. Joakims föräldrar och bror kommer hit klockan 9.00 imorgon för att hjälpa oss att riva och slänga allt skräp. Rörmokaren Jonas kommer även för att stänga av vattnet. Under dagen ska även köket från Ikea anlända. Mycket på G alltså.

I och med att vi inte kommer ha något ordentligt kök på ett par veckor så har vi ikväll alltså lagat en massa mat att frysa in.


Här lagas det mat!

Nu borde vi klara oss ett tag.
Nu har vi köttfärs, chili con carne, västerbottenpaj, vegitarisk pastasås och tacofärs att stoppa i frysen.

Skönt att ha en massa mat då vårt provisoriska kök ser ut så här =)

Kommentarer
Postat av: BG

Duktigt jobbat! Jag tror bestämt att du ärvt din fars energi och målmedvetenhet.

2009-07-21 @ 10:14:06
Postat av: Anonym

Haha, du råkade möjligtvis inte titta på nyhetsmorgon igår? Var en tjej där som kommit på att hon kunde laga mat i sin kaffebryggare, student såklart.. Nått för er kanske?? =)Lycka till med köket, kram kram!

2009-07-21 @ 11:45:50
Postat av: Johanna

Det var jag, Johanna, som skrev det förra inlägget ;)

2009-07-21 @ 11:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0