87 spänn!

Ibland är det riktigt bra med second hand-affärer. I förrgår var jag in på "Återkommande mode" nere på stan för att leta ett par jeans som jag kunde klippa av och göra till shorts. Jag hittade ett par snygga, mörka leejeans för 87 spänn som jag köpte. Men de satt så pass bra så jag kunde inte förmå mig att klippa av dem. Istället har jag fått mig ett par grymt snygga märkesjeans för under hundralappen.

Blev bara så glad nu när jag tog på mig dem igen och upptäckte att de dessutom är riktigt sköna.

Visar bild på dem senare. Nu ska jag iväg ner på stan och gratta min vän Jenny som tagit fil.kand. examen. Sen ska vi iväg till Matfors och gratta Mikael som fyller 19 idag.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0