Home sweet home

Då var man hemma i Lunnedalen igen då. Här har det hänt grejer minsann. Pappa har kommit riktigt långt på den nya altanen som han håller på att bygga. Ska ta lite bilder sen så jag kan visa hur fint det blir.

Sitter just nu ensam här hemma och väntar på att Ida ska komma hem från skolan så att vi kan åka in till stan igen. Vi ska möta upp syster nr 2 vid kl 17 för att ta oss en shoppingrunda i jakt på avslutningskläder åt Ida. Hur kommer det sig att det är och alltid har varit så mycket roligare att köpa kläder till Ida än till sig själv..? Kanske för att den lilla jäntsnytan passar i allt hon tar på sig =)

Imorgon hoppas jag på att någon vill följa med till arenan och käka lunch, lät som att Marre var sugen. Sen ska jag nog svänga förbi Villakiosken och köpa mig en mjukglass (så Joakim slipper höra på mitt tjat =P).


Ps. Min veckoplanering har blivit lite ändrad (för den som för anteckningar =P). De ringde från jobbet igår och frågade om jag kunde jobba hela fredagen och det tackar jag ju självklart inte nej till. Man är ju inte precis rik den här tiden på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0