Hängig

Usch, idag känner jag mig inte alls pigg. Förmodligen en förkylning på gång. Går omkring och nyser hela tiden, är alldeles torr i halsen och jättetrött i hela kroppen.

Får såklart dåligt samvete när jag planerat att träna i eftermiddag, men ibland måste man ju faktiskt lyssna på kroppen. Om jag skulle träna idag riskerar jag att bli ännu sämre och kanske missa skolan och Jennys födelsedagsfest imorrn. Får satsa på att vila upp mig i helgen så kan jag förhoppningsvis träna för fullt på måndag eller tisdag igen.

Nu ska jag fortsätta vila och krya på mig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Tråkigt med förkylning. Desto trevligare med utlandsvistelse. Med mig är det bara fint. Är lite seg på att svara på kommentarer bara. ;) Kram och krya på dig!

2009-03-06 @ 13:01:47
URL: http://amason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0