Vecka tolv

Denna vecka står det en hel del på schemat...

Idag har jag mest pluggat, samt gjort några ärenden på stan. Ikväll blir det till att glo på tv:n. Slutspelshockey är grymt även om inte Modo är med i år.

Imorgon ska jag till vårdcentralen för att "operera" bort ett födelsemärke. Tänkte även försöka hinna med att lämna in min dator hos nån datorfixare. Den låter nämligen som värsta tröskverket, fläkten är helt ur form.

onsdag morgon är det personalmöte som gäller, efter det blir det plugg och förhoppningsvis ett träningspass.

Hela torsdagen kommer jag att viga åt pluggandet och förhoppningsvis komma en bit på ett PM som ska skrivas till Ledarskap & Coachingkursen.

 

fredag åker jag och Karro till Östersund för föreläsningar fram till lördag kl. 15.

söndag hoppar jag in och jobbar extra mellan 12 och 15. På kvällen kommer förmodligen Joakims föräldrar till oss för att äta middag.




Fick med mig två plagg hem från stan idag. En lite längre tröja som är tajt över rumpan och ett vitt linne med "hål" bak på ryggen (99 kr allt som allt, men då hade jag ju ett presentkort också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0