Vilken start!

Pjuh!

Taskig start på en fredag måste jag säga. Hade ju tenta imorse, som började klockan 8.00. Jag och Karro var där strax innan åtta, men hittade till vår förvåning inte våra namn på tentalistorna. Vi frågade nån tentavakt där om det fanns något annat ställe där det skrevs tentor idag. Hon menade att det fanns det inte. Okeeej... Tillslut fick vi ringa en kvinna på mittuniversietet som har koll på allt som har med tentor att göra. Hon sa att vi skulle skriva vår tenta i Tonhallen. Men stress! Klockan var över åtta så vi fick springa dit upp och kom såklart lite sent. Inte den bästa starten på en tentaskrivning kan jag tala om. Sedan visade det sig att av totalt 6 frågor var typ hälften av dem från den enda föreläsning vi inte var på. Alltså den som var förra fredagen som krockade med en annan föreläsning. Megasuck! Vi får se hur det går på den, om man får godkänt eller inte. Så surt bara när det verkligen kändes som man hade riktigt bra koll på allt annat förutom mindfullness...

Som tur var vägde den trevliga lunchen med klasstjejerna upp den dåliga starten på dagen. Har precis kommit hem från vårdcentralen nu där jag tagit bort stygnen. Nu ska jag bara skriva klart en inlämningsuppgift till den andra kursen sen drar jag ner till Joakims jobb där det blir bastu och dricka ikväll.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0