Wow!

Shit! Bounce imponerar mer och mer för varja gång man ser dem. Inför showen i onsdags hade jag ganska så höga förväntningar, och vi vet ju alla vad som händer när man har för höga förväntningar på något - man blir besviken. Men denna gång blev det inte så. De lyckades verkligen överträffa mina förväntningar. Showen innehöll ALLT - skällande hundar, jättespindel, blod, spänning, fart och självklart en massa skum. Det låter säkert helkonstigt och det var det också. Men det är nog bara en dansgrupp som Bounce som kan lyckas med att få ihop allt det där i en och samma show.



http://www.orionteatern.se/forestallning.asp?visa=86



Förutom en riktigt härlig upplevelse fick jag även med mig ett par jeans från Crocker (med utsvängda ben á la 70-tal) samt ett par gladiatorsandaler från Shestore som jag suktat efter sedan förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0