Första helgen i maj

Ja, denna spenderades hemma i Övik och Lunnedalen. Lika mysigt som vanligt, men extra mysigt eftersom solen sken i princip hela helgen.


Vi åkte upp ganska tidigt i fredags för att hinna se lillasyster Ida drilla i 1:a majtåget. Stackarna höll på att svettas ihjäl i värmen.


Hemma i Lunnedalen blev det premiärhopp på studsmattan.


Ytterligare vår/sommartecken. Cider och grillning.


Grillmästaren behöver såklart också vätskepauser.


Underbart med den inglasade balkongen, som kommer bli ännu större och finare i sommar.


I lördags fick Joakim äntligen köpa sin cykel, som jag givit ett bidrag till när han fyllde år i mars. Snygg va?

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga bilder från din helg :)



Vad gäller protein så kan jag inte säga att man blir 'beroende', jag har haft uppehåll ibland när det tagit slut och inte funnits att beställa på ett tag. Sån stor skillnad vet jag inte om det gör heller, beror mer på hur man tränar och äter i överigt. Det kostar ju en del, beror på märke och sort, men annars hade jag käkat något annat (ägg, osv) då det blir lite av ett mellanmål.



Ha en bra dag!

2009-05-04 @ 10:58:35
URL: http://www.lindakyro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0