Vårbyxan

Träningsvärk idag, japp. Jag är en av de möjliga idioter som gillar när det smärtar i kroppen efter ett träningspass. Det är så skönt, för då vet man att den nya övningen funkade eller att de där extra kilona på stången faktiskt tog.

Soligt och fint väder idag. Synd bara att jag ska vara uppe i Härnösand inne i ett klassrum mest hela dagen, mellan 12.15 och 18 närmare bestämt. Dum tid, men det är ju allra sista föreläsningen innan tentan och slutet på denna termin så jag står nog ut.

Drar självklart på mig mina jeanschinos en sådan här fin dag. Vet inte varför egentligen, men det känns liksom vårigt med chinos på något sätt. Lite tunnare byxor som man kan kavla upp lite, härligt.
 

Även i tisdags åkte chinosen på, fint väder då också därav solglajjorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0