Busy girl

Jag kan inte säga annat än att jag känt mig ganska så fullbokad den senaste tiden. Jobb, skola och träning är väl det som tagit upp den mesta tiden. Den kommande veckan är inte något undantag...

Denna vecka jobbar jag tors, fre, lör och sön.

Måndag kommande vecka tänkte jag hinna med ett träningspass på förmiddagen innan jag tar bussen upp till Övik. Stannar till på tisdag då min pappa fyller år.

Onsdag till torsdag befinner jag mig i Östersund för ett antal föreläsningar.

Fredag blir det jobb som vanligt och på lördag blir det inflyttningsfest hos Emma och Ekan i Sthlm.

Det var nog allt. Finns inte så mycket mer att trycka in där tror jag, hehe!

Kanske lite tur i oturen då att jag blev sjuk nu de här dagarna då jag inte haft något speciellt inplanerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0