Ensam hemma

Nyss hemkommen från jobbet. Sitter och ser på hockeyn här hemma i soffan, alldeles själv. Joakim, den turgubben, är uppe i Övik med sin bror och sin far och ser hockeyn live. Nää, jag ä' int' bitter...

Sitter och funderar på vad jag ska göra av resten av kvällen när hockeyn är slut. Man får liksom passa på att göra "Lisa-grejer" när man är ensam hemma. Det blir nog ett Greysavsnitt och förhoppningsvis orkar jag ta fram strykbrädan och symaskinen och fortsätta med min hissgardin.

Det var väldigt kul att jobba idag förresten. Dagen gick väldigt fort. Kan bero på att jag inte hann ta lunch förrän kl 15. Mycket att stå i och fixa + alla kunder förståss.

Nä, nu ska jag fortsätta se på hockeyn. Imorrn är jag ledig heeela dagen. Har inte varit ledig en hel fredag sedan i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0