Fredagkväll med sköna vibbar

Troca, chips och dip. Japp, det sitter jag och mumsar just nu. Delikat!

Joakim och bror Mikael spelar nhl och jag surfar. En skön upprymd stämning infann sig bland oss då jag för någon timme sedan läste denna artikel. Fem spelare från Modo Hockey har bestämt sig för att hjälpa laget i sitt hjärta ur den ekonomiska kris de just nu befinner sig i genom att skänka ett x antal miljoner till klubben. Hur underbart är inte det då?!! Man kan liksom inte vara annat än en jäkligt stolt Modoit en kväll som denna.

Förutom detta känns det även som att min rasselrosselhosta börja ge med sig en aning. Gick betydligt bättre att jobba idag än vad det gjorde igår. Joakim var snäll och köpte hostmedicin till mig tidigare idag, så nu får jag känna mig som barn igen och tvinga i mig den äckliga medicinen följt av typ 20 klunkar vatten ca tre gånger om dagen. Fett värt det!


Respekt!

Kommentarer
Postat av: Frida från MITK

Troca för mig ikväll också :)

Riktigt trevlig blogg du har förresten! Håller själv på att renovera, fixa och pyssla så jag tycker det är så roligt att se fler som gör det.

Ha det bra och titta gärna in i min blogg!

2009-11-06 @ 23:01:04
URL: http://fridafixar.devote.se
Postat av: BG

Skönt att du blir friskare. Vi ses på måndag!!

2009-11-07 @ 18:13:57
Postat av: Frida

Sv: Allt är bara bra med mig! Själv då? Ja, att renovera är så jäkla kul :) Fast det är lite svårt ibland eftersom jag får göra det mesta själv. Erik har tummen mitt i handen, haha!

Ja, det är ju en riktig djungel det där med tapeter. Det finns ju så många att välja på! Vad är du inne på för färg till vardagsrummet då?

Mitt nästa projekt blir nog att tapetsera i sovrummet, men som sagt, det är lite svårt att hitta en tapet..



Jag håller på att utbilda mig till textilslöjdslärare, så det är därför jag syr också :) Du då, jobbar eller pluggar du?



2009-11-08 @ 12:55:16
URL: http://fridafixar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0