Hon som gillar att planera

Något jag mår bra av att göra är listor. Listor, listor, listor! Det är så härligt när man skrivit upp en lista på allt som ska göras under en dag och få stryka punkterna en efter en och se hur listan sakta men säkert minskar. Tyvärr har jag sällan tid att skriva ner listor, så jag "skriver" dem i huvudet istället. Nackdelen med det är att gränserna blir lite mer flytande och jag har en tendens att strunta i vissa punkter =P

Men igår skrev jag minsann en ordentlig lista för dagens bestyr. Timma för timma är uppskriven. Dagen kommer innehålla allt från plugg och träning till handling och lite städning.

Enligt listan ska jag plugga nu. Bara att sätta igång.

(Vilken spontan och härlig människa jag är, haha! =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0