Jag såg den!


Jag såg den! Jag såg solen!!!
Om bara för en liten, liten stund innan den försvann bakom molnen, men den där lilla stunden var värd all väntan. Nu får man väl vänta några veckor till innan den dyker upp igen... Vilket jäkla mörker! Nä, ge mig sol och snö och ge mig det NU!

Nog med tråkigheter. Vilken match det blev igår! Foppa regerade som vanligt och systrarna Abbot skämde ut sig, moahahaha!

Nu ska jag ta och skriva ner ett litet träningsprogram för eftermiddagen. Har äntligen fått med mig Joakim till gymmet. Ska köra slut på honom helt och hållet =D

Kommentarer
Postat av: Mike

gillar sol och att du kör slut på lill jocke! DO IT GOD DAMN IT!

2009-11-20 @ 15:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0