Finally!

Måndag igen och jag har nyss kommit hem från den här veckans storhandling. Alltid skönt när kylen och frysen är fulladdade med mat och grejer.

Igår for vi ju hem från Uppsala och av en händelse lyckades jag hitta något som jag varit på jakt efter hela hösten - träningstights! Marre skulle in på apoteket lite snabbt innan vi for hem, så jag passade på att smita in på stadium samtidigt. Till min förvåning hittade jag där ett par träningstights i storlek S. De sitter bra, men inte lika supertajt som mina andra, men det är bara bra, då har jag något att växa i ;)


Drog på mig min nya fina trenchcoat från H&M innan Ica Maxi.

Det bidde ett par Nike, med dragkedja längst ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0