Förberedelser

Sitter instängd i sovrummet och håller på att förbereda mig inför morgondagens två seminarium i Östersund. På det första seminariet ska vi presentera våra åtgärdsplaner som vi skrev förra veckan (alltså hemtentan) för gruppen, samt diskutera varandras. Har precis stolpat upp lite stödord nu och ska väl gå igenom det hela sen så jag vet att det blir ungefär 10 minuters babblande.

Det andra seminariet kommer handla om boken jag tragglat mig igenom de senaste dagarna. Tur att seminariefrågorna var lite mer intressanta än själva boken. Har skrivit lite på varje fråga, men Karro och jag tänkte försöka diskutera vidare på tåget till Östersund imorgon bitti.

Om det inte vore för min besvärande rygg hade jag nog kommit hem från träningen ganska precis nu, men som jag tidigare skrev vilar jag en vecka från all styrketräning. Tog mig en promenad innan middagen istället. Hade Mammas Nya Kille i hörlurarna så jag gick mest runt och skrattade.

Har även fått en ganska så brutal ryggmassage av Joakim ikväll, så nu hoppas jag att jag ska slippa alltför mycket ryggont imorgon, då det lär bli en hel del sittande.

Nu ska jag läsa igenom mina små stödord och sedan göra lite mysfika inför veckans höjdpunkt - True Blood såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0