Let's go for that trashy look

 

Herregud, skriver hon nu igen?! Jo, jag gör ju som det. Tog mig en liten paus i allt bestyr. Vet inte vad jag har gjort med datorn, men jag har lyckats få just den här sidan där man skriver blogginlägg att krympa till "icke-läsbart" tillstånd. Får inte tillbaka den till den normala storleken, så jag får sitta här och gissa vad jag skriver. En av många fördelar med att ha en ny computer =P

 

Gillar verkligen mina kläder idag faktiskt. Bekvämt och snyggt. Har kommit på det att jag är ganska schizo när det gäller klädstil, men något jag alltid gillar och kommer tillbaka till är den trashiga looken. Kan inte säga direkt vad det är jag gillar med den. I guess I just like it.

 

Nä, nu ska jag försöka vara nyttig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0