Medicinskåpet är påfyllt

Vid tretiden idag fick jag nog av den tråkiga boken och tog mig en välbehövlig prommis ner till stan för att inhandla ibumetin och alvedon från apoteket.

Nu är min stackars rygg lite gladare. En skön promenad som mjukade upp litegrann och värktabletter som hjälper ytterligare.

Nu låter det som att min rygg är helt paj, men det är den inte. Men på grund av min ökade träningsdos och det faktum att jag kört en del tyngdlyftning de senaste två månaderna så har min rygg tagit lite stryk. Mer muskler och ovana övningar har gjort att jag blivit ganska så stel i bröstryggen. Känner inte av det så mycket då jag tränar, men det blir lite jobbigt att gå runt och känna sig som en stel pinne resten av dagarna =) Förhoppningsvis ska en veckas vila från styrketräningen, mer promenader/joggingturer och värktabletterna göra susen.


Härligt med en rask promenad i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0