Två dagar i blåsiga Östersund

Hej hopp och ursäkta mina dåliga uppdateringar den senaste veckan. Ingen egen dator, mycket jobb och skola skulle jag nog säga är anledningen.

Men nu sitter jag i alla fall vid min nya dator och kan inte säga annat än att jag är mycket nöjd med den. Fortfarande en hel del att installera och lära sig, men det får ta sin tid. Huvudsaken att jag har internet och kan komma åt skolarbeten och så.

På tal om skola. Har nyss (eller ja, för typ tre timmar sedan) kommit hem från Östersund. Har varit på föreläsningar mån-tis. Känns som mycket längre tid dock. Klev upp kl 05.00 i måndags, Karro hämtade mig vid 05.30. Föreläsningar från 08.15-17.00. Sedan gjorde vi stan. Blev en del shopping sedan middag på det supermysiga caféet Pause. Efter det gick vi på bio och såg Sommaren med Göran. Sen blev det sängen, eller soffan för min del :) Vi sov hos Karros brorsa som vanligt. Idag har vi haft föreläsningar mellan 08.15-16.30.

Jag kan ju säga att jag är väääldigt trött vid det här laget. Ska nog hoppa i säng snart, men måste ju leka lite mer med min nya dator först, hehe!


Lyxigt värre med inbyggd webcam i datorn =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0