Speedad idag

Idag har jag minsann fått saker gjort! Sprungit runt som en dåre.

Jag har:
- Tvättat kläder mellan 11 och 15
- Borrat och skruvat upp nyckelskåp, klädhängare och spegel i hallen
- Hämtat ut en bok på bibblan
- Läst lite i boken
- Strykt, fållat upp och hängt upp gardiner i köket
- Tagit mig en joggingrunda
- Lagat mat

Allt detta gjorde jag alltså innan jag for och jobbade mellan 16 och 19. Sedan jag kom hem har jag ätit, bäddat sängen (fråga mig inte varför) samt tittat på en webbföreläsning på datorn.

Nu ska jag nog ta det lugnt resten av kvällen. Jobbar hela dagen imorgon.

Ps. Av någon konstig anledning får jag alltid ett grymt träningssug på höstkvällarna. Känns liksom som att det hör till. Ikväll är inget undantag. Skulle kunna bo på gymmet den här tiden på året =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0