Världens coolaste pappa!

Japp, det är jag som har det! I helgen har vi som sagt varit nere i Stockholm för att heja på pappa, vår kusin Per, kusin Malin, kusin Martin och kusin Ulrikas man Stefan som sprungit Stockholm halvmarathon.

Vi har haft en riktigt rolig helg med familj, vänner och lite släkt. Loppet gick av stapeln på lördag eftermiddag vid kl 16.30. Innan dess hann Joakim och jag med att träffa Ekan och Emma för en fika på det mysiga lilla caféet Sturekatten.

Det var riktigt spännande att stå vid sidan och kolla på alla tappra själar som tog sig runt på Stockholms gator. Men mest imponerad blev jag dock av min pappa som lyckades komma först in i mål av alla de vi kände som var med. Äldst blev bäst. Han kom i mål på tiden 1.32.22, vilket resulterade i plats 703 av de 8282 som deltog. GRYMT!

På kvällen hade vi bokat bord på den japanska resturangen Rice för att fira de som sprungit. Efter mycket god mat och trevligt sällskap sa Joakim och jag hejdå till släktingarna och drog iväg till gamla stan och en irlänsk pub för att ta en öl med Ekan och hans polare.


Sommarvärme i Stockholm på lördag förmiddag.

Pappa och mamma innan start.

Marie, Ida och lilla kusinbarnet Ingrid.

Starten!

Pappa passerar 12 km och ser oförskämt pigg ut.

1 km kvar till mål och lite tröttare =)

Målgång!

Vi hade liiite problem att hitta till "Ekans pub" på gamla stan =P

Glad Lisa på söndagspromenad i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

2009-09-14 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0