Min kropp tål inte OS

Hjälp! Min kropp strejkar!

Jag har plågats av en hemsk huvudvärk hela dagen idag. Jag som inte alls är van med huvudvärk blir totalt däckad av smärtan. Jag har känt mig konstig i hela kroppen den här veckan. Magont, huvudvärk och allmänt trött. Jag misstänker att OS kan vara en bidragande orsak till detta. Två hockeymatcher kl 06.00 denna vecka har bidragit till mycket lite sömn, vilket min kropp inte alls verkar gilla. Man kan ju dock tycka att en 23-åring borde klara av några nätter med lite sömn, men icke =P

Har försökt kurera mig hela dagen idag, så att jag ska vara pigg och fräsch imorgon då vi har heldag med statistik-lab uppe i Härnösand. Vi får se hur det går.

Nu borde jag nog hoppa i säng. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0