Vilken härlig söndag!

Det känns som att jag börjar bli bortskämd med mysiga söndagar på sistånde. Jag klagar inte =)

När jag tillslut tog mig upp ur sängen vid kl 13 idag tog vi en härlig promenad upp till Norra berget. Till vår glädje var cafét där uppe öppet så vi gick in och åt lite pannkaka. Mumsigt!

Efter promenaden fick vi för oss att vi ville se hockey, så vi åkte iväg till Gärdehallen och kollade in Sundsvall hockey - AIK. Riktigt grym match som Sundsvall gick segrande ur med 2-1. Hoppas detta räcker nu för att de ska få vara kvar i hockeyallsvenskan.

Här kommer lite bilder från lördag och söndag...


Grabbarna grus och jag hängde hemma hos Johannes igår kväll innan vi drog ner på stan.

Det blev barhäng på Oscars tillsammans med resten av Sundsvall.


Perfekt med pannkaka en söndageftermiddag.

Det är så mysigt uppe vid Norra berget och inne på café Gullgården.

Promenad i vinterland.

Kast med stor snöklump.

Jag har mått ofärskämt bra idag, trots utgång igår. Kanske var det så att min långa härliga sovmorgon räddade mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0