Back to the gröt

Så var det vardag igen och jag sitter och äter min sedvanliga vardagsgröt. Ska strax ta mig an det kokta ägget, c-vitaminglaset ska slurplas, sen är jag fit for fight. Idag hoppas jag att jag kan få en tid på nån bilverkstad som kan fixa vår trasiga blinkers bland annat. Borde även passa på att boka en klipptid nu när jag är "ledig" från jobb och plugg i tre dagar.

Verkar vara riktigt härligt väder ute idag. Sol och bara ett par minusgrader. Hoppas det är så härligt som det ser ut, men om jag känner Sundsvall rätt så blåser det säkert kalla vindar.


När det blir sådär alldeles för mycket tråkvardag så tar jag på mig mina superhjälte-leggings så känns allt lite roligare. Dessa snyggingar fick jag av Marre i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0