Blåbääääära

Wissman är grym och Olsson är smal, men riktigt grym han också!

Huvvaligen va trött jag är. Jag kan inte somna på kvällarna. Helt sjukt. La mig typ halv tolv igår, men somnade inte förrän klockan var över två. Det dumma är att jag är såå jäkla trött. Ögonen är som ett jäkla grustag, men ändå går det bara inte att somna. Tänker inte på nått speciellt heller. Men förmodligen är det så att alla tankar finns nånstans där bak ändå, för det är ju väldigt mycke som ska hända framöver. Antar att det är det som spökar.

Idag har det inte hänt mycke alls. Varit hemma och tråkat. Tränade på eftermiddan och det gick ju bra förutom att det var så jäääkla varmt. Solen var inte ens framme, men ändå mådde jag illa av värmen. Galet! Fick lov att fara och hämta morsan på jobbet. Älskade Saaben startade inte! =/ Jag är helt förtvivlad!!
Åt blodpudding och sen tog Marre och jag oss en sväng upp till skogen och plockade blåbär. Det var riktigt härligt, förutom att det är en jävla arbetsställning. =P Nu är jag riktigt blå och fin runt mun och i mun och på händerna. Man blir ganska kreativ i skogen. Marre och jag kom på en ny text till Tomas Ledins Du ska veta att jag saknar dig. Tänker inte ta upp det här och nu. Det måste höras live. Kan säga att den var en aning mer negativ än orginalet. =D

Nä, nu väntar duschen och sen final på 200m. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0