Det är måndag! Gaaah!!!

Nu är det faktiskt måndag. Trodde aldrig att den här dagen skulle komma, men nu är den här.
Klev upp 7.30 och åt frukost. Nu ska jag väl packa det sista innan jag tränar. Ska bli skönt att få igång kroppen lite. Ska ju sitta still så mycke idag. Buss till Sundsvall och sen vidare till Stockholm. Kommer nog vara duktigt trött när vi kommer till Kista. Hoppas jag kan sova lite på bussen.
Fatta, på onsdag åker vi till Turkiet! Det känna lite overkligt. Fan, det var ju nyss typ 50 dagar kvar. Har väl inte fått riktig resfeber än, men det kommer nog. Är mest orolig för packningen. Har jag för mycke? Ja! Kommer jag glömma nåt? Förhoppningsvis inte. Ska handla lite smågrejer i Sundsvall. Har ju lite tid på mig där innan vi far till Sthlm.
Jag undrar hur det kommer att gå för oss på hemvägen. En massa taxfreegrejer ska bäras och förmodligen har vi köpt nått där nere som ska få plats i väskorna. Hoppas Erik har lite plats över, för jag har inte det. Jaja, det ordnar sig...

Slut på babbel för ett tag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0