Diggiloo

Är tröööött idag! Vi kom hem från Skule vid 00.30 igår. Somnade på stört direkt efter att Erik och jag slutat prata. Kvällen blev ganska bra ändå. Mådde väldigt illa nån timme innan vi skulle fara, men efter att jag fått lite mat i magen blev det bättre. 19.30 började showen. Väldigt trist till en början, men det blev bättre och bättre. Gillar väl inte artisterna så hemskt mycke, men tillsammans blev de ganska bra. Vissa nummer var väldigt bra, andra mindre bra. Thomas Pettersson var ju rolig iaf. Sen måste jag faktiskt berömma Amy Diamond. Hon är 14 år och sjöng ju bättre än de andra tanterna på scenen. Hon sjöng till och med på franska.
Efter att ha förfrusit mina stackars ben, gått en jävla bra bit för att hitta bilen och varit väldigt kissanödig var vi som sagt hemma vid halv ett.
Trevlig kväll med pappsen och Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0