Hahahahahahaha!

Men herregud! Hur konstig blir man inte ibland då?! HAHA! Jag och Marre fick värsta skrattattackerna för en stund sedan. Fy fan va vi skrattade. Tårarna bara rann på mig. Helt sjuuuuukt!! Vet inte vad vi skrattade åt heller. Allt var bara roligt! =D Spagetti-incidenten var ju extremt rolig. Fick ett kort på Marre när hon satt på golvet och plockade upp allt. Haha!!! Undrar vad det är med mig egentligen. Är jag så uttråkad och rastlös att allt har gått över till att bli roligt?! Kanska är så. Det vore ju bra, men jag tror att the family kommer att lessna på mig om jag fortsätter att fåna mig, men det får de banne mig ta! Man måste ju passa på att njuta när man väl är fånigt glad jue!

Shalom!




HAHAHAHA!!! All spagetti for ut på golvet! =D Synd att man inte ser hur galet mycke hon skrattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0