Skavsår

Tröööött idag! Det tog emot att kliva upp klockan 7.00 imorse kan jag säga. Kom i säng vid 1.30 i natt. Kvällen var bra. Hade lite tävlingar på universitetsområdet först. Jag och en annan tjej från mitt lag vann en tävling och fick två stjärnor. Vid halv tio drog vi till Corona. Det var väldigt lugnt där till en början, men vid elva var det fullt och väldigt varmt på dansgolvet, men kul som sjutton. Fick lite cenadrag i fötterna och så, men det får man tåla. Efter tolv blev några av oss hungriga så vi gick till Tältet och käkade en toast. Sedan träffade jag Erik och vi gick och kollade om det gick nån bra buss hem, men icke. Det var ju tisdag så den senaste bussen gick 23.00. Suck. Vi gick hem och jag har nu århundradets värsta skavsår. Det blödde från hälarna och resten av fötterna är fulla med blåsor. Antar att man får skylla sig själv när man bums ska ha nya skor på sig.

Nu ska Erik och jag snart iväg till Coop och storhandla. Senare ikväll ska jag till Ålidhem och spela brännboll med klassen. Träävligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0