Jul, jul, jul

Ja, då var det jullov då. Känns otroligt skönt måste jag säga. Har gjort bort det mesta av skrivandet, bara lite finjusteringar kvar och det kan jag göra efter julhelgen. Nu längtar jag bara som en tok tills jag kommer hem. Herregud, det va typ två månader sedan jag träffade marre. Det känns väldigt konstigt.

Julen lär bli lite annorlunda i år. Bara fem stycken som kommer på julafton, när vi brukar vara typ 20 pers i vanliga fall. Men det bryr jag mig inte om. Viktigast att få vara med familjen känns det som. Vi kommer ju att träffa resten av släkten på annandagen. Ny tradition med middag inne i stan hos moster Elisabet och Ulf. Ska bli riktigt kul. Jocke kommer på juldagen (förmodligen) och vi åker ner till Svall på torsdag eller fredag och firar nyår där. Men innan det ska vi åka skridskor på Getinghov. Sedinarna och Näslunds hemmais. =) Den 9:e måste jag vara tillbaka här. Åker väl upp nån dag efter matchen vi ska på i swedbank med jockes farsa och brorsa den 4:e. Toppmöte mot HV. Spääännande!

Nä, nu ska jag gå ut med lite sopor och gå till miniaffären och ta ut lite pengar innan lunchen. Bussen går mot Övik klockan 15.25.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0