tungt

Fick inte mycke sömn inatt. Vet inte varför egentligen. Somnade kanske vid ett nån gång, sen vaknade jag när Erik kom hem vid halv tre och hade svårt att somna om därefter.
Klev iaf upp och käkade frukost vid halv tio. Kände mig låg som fan. Tog på mig mp3:n och tog en promenad vid sjön. Det var blåsigt men skönt och välbehövligt. Alldeles för mycke tankar som snurrar där uppe. Gick ut till Kärleksudden, mm ironiskt jag vet, och satt där ett tag.
Det är så jäkla svårt att sätta ord på allt man känner. Just nu känner jag att jag verkligen behöver komma härifrån bara. Jag har liksom ingen chans att på riktigt ta itu med det här och gå vidare förrän jag flyttat. Känns orättvist att Erik på ett sätt redan börjat sitt nya liv. Känner mig ensam, även fast jag är med honom nästan lika mycket nu som förr. Allting kommer ju att bli annorlund, det är väl det som börjar sjunka in nu. Framtiden är så oviss och läskig. Är rädd för att ta steget in i den...



If you dig a little deeper you will find me
I'm not lost, not lost, just undiscovered


Kommentarer
Postat av: Marie

jag finns alltid här, du är aldrig ensam!

2006-09-24 @ 14:31:43
URL: http://www.mariegid.blogg.se
Postat av: Johannes

Det kommer bli hur bra som helst ju! Det kan vara bra att ibland kolla bakåt i tiden för att minnas bra och mindre bra situationer. Fokusera blicken framåt, uppåt! Du vill, du kan!

2006-09-24 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0