Användbara skills

Igår kväll var jag riktigt duktig. Dammade av symaskinen och tog tag i lite grejer som behövdes göras. Sydde in ett linne, kavajen jag köpte samt ett par jeans. Jeansen sydde jag även upp lite. Jag är mycket nöjd med resultatet. Det är faktiskt skönt att kunna fixa sånt där själv. Om plaggen man köper inte sitter perfekt när man köper dem kan man lätt fixa det själv, utan allt för stor ansträning.


Mina 70-talsinspirerade byxor som jag lagt upp alladeles själv.
(Kolla in tavlorna i bakgrunden, de har Joakim gjort.)

Kommentarer
Postat av: Maria

Skills är rätt bra att ha! Plockade fram syskillsen förra veckan också och lagade tre par jeans! Det här är förresten en utmaning! Kolla in min blogg!

2008-10-23 @ 15:33:08
URL: http://amason.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad duktig du, själv är jag värdelös på allt som har med nål & tråd att göra :P ja, ska bli kul att inreda en ny lägenhet, göra den precis som man vill själv :) ni är välkomna att besöka den i vinter :)

2008-10-26 @ 13:38:31
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0