Mycket att stå i!

Kom nyss hem från en klasskompis. Vi har gått igenom morgondagens redovisning.

Nu har jag precis stoppat i mig lunch och ska till att börja skriva en handlingslista. Sedan bär det av till Friskis för lite gymmande. Storhandling och plugg står på schemat därefter. Ikväll kommer mamma och systrarna så jag tänkte köpa lite grönsaker och dip till matchen. Sist men inte minst måste jag ju packa inför helgen också. Imorgon eftermiddag bär det av till Stockholm.

Moster, kakfatet står framför fönstret till höger om blomman, det är mörkt så man ser lite dåligt. =)


Det fina kakfatet jag fick av moster, passar perfekt till vårt nystylade kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0