Sängbord!

Äntligen!

Jag hade nästan gett upp hoppet om att hitta de där sängborden jag så gärna vill ha. Har kollat runt på en massa loppisar i stan men inte hittat några.

Ikväll gick jag in på blocket lite snabbt för att kolla om man kanske hade tur att hitta nått där. Och tur var ordet! Överst på sidan fanns en annons med två riktigt fina sängbord. Inte nog med det. De fanns här i Sundsvall typ 4 km bort. Jag ringde försäljaren fort som attan och åkte sedan ut till Granloholm för att köpa borden. Så nu står de här hemma i sovrummet och trivs framför skogen.

Nu ska de bara slipas och målas och slipas igen så de får den där slitna lantliga stilen, precis så som jag vill ha dem.

Nu i kväll har jag även hunnit med att stoppa in allt porslin i köksskåpen. Nu slipper vi gräva efter grejerna i flyttlådor och vi slipper springa fram och tillbaka mellan köket och vardagsrummet - S K Ö N T!


Slipas, målas, slipas igen och bytas knopp - sen klart!

Någon som inte läst morgontidiningen? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0