Hej 2009

Gårdagkvällen blev väldigt mysig och trevlig trots förkylningar och allt.

Vi åt god middag, som Joakim tyvärr inte kunde avnjuta då han fick svårt att svälja maten på grund av halsont. Stackarn! Till vår glädje upptäckte vi att det var JVM-match klockan 20.30, Sverige - Ryssland. Alltid lika kul att se på småkronorna, speciellt när de vinner med 5-0. Till matchen åt vi ost och kex tills vi storknade. Vid tolvslaget stod vi ute på balkongen och skålade in det nya året och såg på alla fyrverkerier.

Idag tog vi en lång och skön sovmorgon. Sedan vi klev upp har det inte hänt mycket alls. Känner mig smått rastlös, men så får det kanske vara på nyårsdagen. Borde väl kanske plugga, men det finner jag absolut ingen lust till.

Nu ska vi strax äta middag. Senare ikväll ska vi se på NHL-match som spelas utomhus.


Joakims bror kom förbi en snabbis och tyckte att vi såg lite smått komiska ut i vårt försök till nyårsmys. Men vi hade i alla fall klätt upp oss. =)


Kommentarer
Postat av: BG

Sötare än nånsin... Men, girlangen mitt på bordet. Jag förstår inte riktigt.

2009-01-01 @ 22:49:11
Postat av: Malin

lugnt men mysigt nyår verkar ni haft! kul om ni kommer upp, bara att höra av er om ni vill ha hjälp mad att boka rum :)

2009-01-03 @ 00:10:14
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0