Skid-SM

Idag var jag på min allra första skidtävling. Det är nått jag velat gjort hela livet (eller så länge jag minns i alla fall), men det har liksom inte blivit av. Det ser så mysigt ut att stå ute i spåren och heja på åkarna, och såklart "vantklappet", alltså det där mysiga lätet när alla klappar med vantar samtidigt. Allt det fick jag göra idag. Och snacka om att det var perfekt väder för åkare och publik. Snö som ligger på träden, nån minusgrad och vindstilla.


Invägning, ja eller nått liknande... Förberedelser innan starten i alla fall.


Charlotte Kalla var såklart en publikfavorit, speciellt hos barnen som skrek som sjutton så fort de såg henne.


Kalla värmer upp.


Ute i spåret.


Lisa ute i spåret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0