Vecka 13

Tiden bara flyger fram känns det som. Trots snön som kom igår och idag känns det verkligen som att våren är påväg och hur härligt är inte det?!

För mig väntar ännu en fullspäckad vecka.

Måndag: Idag har jag mest pluggat och tvättat kläder, samt irriterat mig på grannar som inte tar bort sina tvättade kläder från torkstrecken. Ikväll blir det hockey på tv.

Tisdag: Imorgon ska jag nog träffa Karro och tentaplugga lite på förmiddagen. Sen blir det träning och förmodligen storhandling inför kalaset på torsdag.

Onsdag: Tentaplugg, tentaplugg och åter tentaplugg.

Torsdag: 
Joakim fyller 25 och det blir kalas på kvällen. Under dagen får jag försöka hinna med det sista tentaplugget. (Innan idag ska det även ha hunnit bakats och fixats present till min Joakim.)

Fredag:
Tenta klockan 8.00! Efter tentan ska jag till vårdcentralen och ta bort stygnen.

Helgen: Jobb, jobb, jobb. Förmodligen blir det utgång på lördag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0