Elitserien är igång!


Zucarello- fast i år bekläds han med nytt fint matchställ á la Joakim.

Äntligen, säger jag bara!
Inget Modo som spelade idag, men det kvittar. Elitserien är igång och jag kommer att få njuta av hockey ända fram till tidig vår. Förhoppningsvis blir det en längre säsong för Modo i år än i fjol. Missat slutspel innebär en outhärdligt lång väntan på en ny säsong. Inget vi vill uppleva igen.

Ja, det var kvällens positiva. Kvällens dipp var nog träningen. Gick sämre än sämst idag. Ingen kräm i benen alls, och tekniken hade jag nog glömt att packa ner i träningsväskan. Nu är jag dyngtrött och har ont i ryggen. Men men, inget att deppa över. Bara att ta nya tag. Gör om, gör rätt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var på apoteket samtidigt som Aasen igår :O var alldeles pirrig!



Vad önskar du dig lisa?!

2009-09-22 @ 17:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0