Ja, man mår väl som man förtjänar...

Hamnade i ett välbehövligt berusat tillstånd igår kväll. Trevligt med folk i lägenheten! Samlingen bestod av mig själv och Joakim såklart, Micke, Jocke, Maria, Johannes och senare även David. Jag och Joakim var hemma vid halv tre inatt efter en sväng på Avenyn.

Idag har jag som sagt mått som jag förtjänat. Hela förmiddagen har spenderats i horisontalläge i soffan. Vid tre stack Joakim iväg på innebandykorpen och jag drog ner till SAK för att träna. Ryck stod på schemat. Gick förvånansvärt bra trots mitt tillstånd. Mådde bättre när jag gick därifrån än när jag kom dit, vilket var skönt. Drog sedan på Joakims jobb och käkade Max med honom, Ante och Jerker. Stackarna som måste jobba extra en söndagkväll pga jobbig kund!

Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska duscha eller städa efter gårdagen först. En skön lång dusch skulle dock sitta väldigt bra. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0