Hemma

Jahapp, då var man hemma igen då. Känns ganska konstigt. Har ingen som helst uppfattning om tid och rum. Men det är skönt att se min säng igen. Min rygg skriker efter en skön säng efter en och en halv veckas mer eller mindre oskön sömn.

Kom nyss hem från Sundsvall. Sov hos syrran i natt. Vi kom hem från Stockholm vid kl 20 igår och var lagomt less på att åka buss då kan jag säga. Ont i rumpa och rygg.

Veckan nere i Turkiet har iaf varit helt perfekt! Såå skönt att bara få vara. Visst var försäljarna ganska jobbiga och klängiga, men solen och det underbart varma vattnet vägde upp allt sånt. Ids int skriva mer om resan nu. Om man är intresserad av en lite mer detaljerad läsning, look here
http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&section=journey&journeyId=77078&userId=66642


Nä, nu ska jag se på Finnkampen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0