Stubbis

Kom nyss hem från Stubbsand. Jag, Marre och mamma har varit där hela dagen. Från 12 till nu. Hur skönt som helst. Varmt i vattnet och hett uppe på stranden! Vi badade ganska mycke faktiskt. Skitkul va det. Marre och jag försökte lära mamma att dyka snyggt, men det gick väl sådär. Vi fick skratta mycke iaf =D Hon såg bara för rolig ut i bland! Som när hon skulle försöka sätta sig ner på botten. Haha! Omöjligt. Till slut fick marre och jag trycka ner henne. Själv sjunker jag som en sten bara jag andas ut luften. Fast det kanske inte är så bra. Hmm.
Vi fick iaf höra en kul grej på stranden innan vi skulle fara. Det var två tjejer i 14-årsåldern som stod och jämförde deras brännor. Så säger den ena: "Alltså om jag hade varit i Thailand i tre veckor, att jag hade sett ut som en neger då?" HAHA! Mamma, jag och Marre låg och försökte hålla oss för skratt. Inge självgod alls inte! =D

Nu väntar en kväll nere på våran strand. Grillning och mys. Ibland är sommaren bara fööör underbar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0