Defender

En ny göralös dag ahead of me. Det finns många ställen jag hellre befann mig på just nu.
Känner mig inte så jättesocial just nu heller. Fast nu är jag ju ensam hemma fram till typ 13, så jag slipper riskera att bli irriterad på nån, förutom mig själv då...

Promenad senare. Det kan jag behöva. Hoppas vädret blir lite bättre bara. Trist med moln.

Längtar till måndag. Då ska jag, Marre och pappa fara till nya Arenan och se på Modos första isträning. Fasen va kul. Jag saknar verkligen hockeyn ibland. Såg alldeles för få matcher förra säsongen. Det lär ju inte bli fler i år precis, eftersom att jag bor i Umeå, men men det är väl skit man får ta.
Ååh, vad jag längtar till Iksu. Ska bli så kul att träna där. Det är massa pass jag vill testa på. Bodyjam, bodypump, forza och för att inte tala om själva gymet. Hmm. Jag kommer nog att bo där =)


I spend too little time with myself
It's all just work, and no play
I spend too many hours on planes
Thanks for listening to my complaints
I'd like to give you the best of me
But there's always something in between
Hurts to see you in that state
Hurts to me, in my place


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0