Köra i sömnen - farligt?

Ja, det var ju just typiskt. Strålande sol ute. Jag som hade planerat en hel innedag med städning. Nu får jag nog lov att skjuta på städningen. Jag måste ju bara ner på playan om det här håller i sig. Suck.
Aldrig är nånting bra. =)

Kunde inte somna igår heller. Jag blir ju galen snart. La mig innan tolv och ändå somnar jag inte förrän två typ. Gruvar mig för ikväll. Måste verkligen somna i tid, annars kommer jag inte upp 5.00 imorrn. Ska upp och hämta familjen på tågstationen i Mellansel, vilket tar typ 40 minuter. Och känner jag mig själv bra så kommer jag nog inte kunna somna om när vi kommer hem. Jag kommer nog att somna i vildmarksbadet på kvällen. Aja, det kan inte hjälpas. Jag har ju två starka killar som kan lyfta upp mig i så fall. =)

Nä, nu ska jag gå och fylla på vattenflaskan. Ut och träna. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0