tidsfördiv

En timme kvar till träning och har inget att göra... Dryg lista får det bli.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Icke
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommarn
Brukar du sjunga i duschen? Njeä, det kan jag väl inte påstå.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Oj, mycke som är kul att se på, men jag måste nog säga hockey. Sen kommer nog friidrott på andra plats.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det skulle nog kunna hända, men vad är oddsen?
Vad är viktigast för dig? Att mina nära och kära mår bra.
Laddar du hem musik och film från Internet? Inte för tillfället. Har inget nedladdningsprogram än.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Resa, köpa mig nått fint och självklart bjussa vänner och familj på en massa fancy middagar och annat skoj. Jag skulle nog försöka spara en del också.
Vad är det bästa med julafton? Att få träffa släkten och få julklappar, fast det är nog roligare att ge bort julklappar och se reaktionerna.
Tänker du mycket på ditt utseende? Klart jag gör, men jag skulle nog inte se mig själv som så jättefåfäng.
Vad får dig att slappna av? Good music och en underbar massage. ;-)
Tänker du ofta på sex? Hmm.. jao, klart man ofta önskar att man hade nån att mysa med i mörkret..
Är du skyldig någon pengar? Det är jag säääkert.
Är du mörkrädd? Jodå, hyffsat.
Vilken färg är snyggast? Brun, just nu..
Tycker du matte är svårt? Gillar inte matte.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nae, det är det väl inte. Inte när man inte har råd med sånt iaf.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Evig lycka.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Nio kanske. Skulle vilja sova längre, men jag vaknar ofta av mig själv vid nio ändå.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Den som är närmast till hands, nädå.. Det blir väl kanske familjen när jag är med dem, men det är jag ju inte så ofta nu. Genom träningen får man ut ganska mycke aggressioner.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Oooh, jag vet inte. I så fall rökning eftersom att det drabbar andra. Det borde iaf vara förbjudet att röka i närheten av barn.
Har du piercing? Nä, hål i öronen men inge mer.
Bråkar du och dina syskon ofta? Inte nu, men förut blev det väl en hel del.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Shit! Kan inte välja en. Hela min familj är helt klart viktigast.
Läser du ofta böcker? Studentlitteratur, ja.
Vad föredrar du för sorts filmer? Komedi, drama.
Vad slösar du mest pengar på? Kläder skulle jag väl tro.
Vill du gifta dig? Ja, en vacker dag
Vill du ha barn? Absolut!
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Lost
Vilka länder har du varit i? Finland, Grekland och Turkiet
Vilka husdjur har du haft innan? Innan vadå? Tre katter hemma hos päronen just nu. Fösta katten, Smulan, blev överkörd för nå år sedan.
Solar du ofta? Inte på vinterhalvåret, men på sommarn blir det en hel del.
Är du bra på att laga mat? Ha! Näää!
Var badar du helst? I havet.
Vad dricker du för alkohol? Nån form av cider helst, men öl går väl för sig ibland också.
Vad använder du för droger? Ööh, inga.
Vilka djur är du mest rädd för? Ormar, typ.. Hästar är ganska stora och respektingivande också.
Vad tycker du om monarkin? Jovars.
Vilka språk kan du? Svenska och engelska. Har ju läst tyska och spanska också, men det är bortglömt.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Njae. Peppar, peppar.
Vilken kändis är hetast? Depp är ganska het, trots åldern. Sen är ju Tom Welling i Smallville jävligt het. Och vi får inte glömma Brad Pitt, speciellt i "Troja". Mmmm, feel that ass!
Gillar du att dansa? Ooooja!!
Vad har du för klädstil? Jeans och nån tröja
Är du flygrädd? Nä, det är kul att flyga.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Guld!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? Choklad ska det va.
Tror du på ett liv efter döden? Tror och tror. Man kan ju hoppas.
Vilket kaffe sörplar du helst? Men kaffe! Alla dricker inte kaffe. Inte jag iaf.
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia.
Vill du gå ner i vikt? Nähädu. Tyngre, starkare!
Vad har du för personlighet? Oj, fråga nån som vet. Jag för väl inte så mycket väsen av mig iaf. Är lite som farsan. Snackar inte i onödan.
Har du varit deprimerad? Ingen allvarligare depp. Men det är klart att man har sina dalar.
Tycker du om sushi? Nej, har jag ju sagt!
Tror du på livslång kärlek? Vill tro på det. Men det krävs nog ganska mycke jobb.
Vad äter du helst när du ser på film? Godis och grönsaksdip.
Lever dina föräldrar tillsammans? Yes
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Njao, mest för att kunna försvara mig mot alla de sjuka människor som finns i så fall.
Har du tandläkarskräck? Nä, inte direkt, men visst pirrar det lite när man sitter i väntrummet.
Har du någon gång haft självmordstankar? Icke
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Lite både och tror jag. Jag är människa dygnet runt =P
Vilken hårfärg har du naturellt? Brun
Biter du på naglarna? Nejdå.
Är du beroende av något? Träning, gröt och kärlek.
Hur ofta motionerar du? Jämt? Nä, men jag skulle lugnt kunna göra det. Det blir väl 4-5 pass i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0