Tvätta tvätta

Gick ganska bra att komma upp klockan sju. Det jobbiga var bara att jag fick stå nere i tvättrummet och vänta 20 minuter innan jag kunde börja tvätta. De ska slå igång maskinerna klockan 7, men inte då. Jag stod och sov där ett tag. Sen har jag typ sovit mellan tvättarna också, fast i sängen då da. Drömt en massa konstigt. Bland annat att min granne kom in med sin katt och väckte mig. Det var ganska konstigt, speciellt med tanke på att hon inte har nån katt. Hon har ju hundar.
Jag kunde somna igår iaf, tack och lov. Somnade inte på en gång, men inom en halvtimme iaf och det är bra för att vara Lisa. Hungrig och trött är jag nu. Kom på att jag inte har nån fil heller. Får fylla magen med mackor istället.

Stan sen efter tvätten är klar. Mycket att fixa..
Handla mat
Hämta ut hockeybiljetterna
Köpa böcker
Fixa telefonen så jag kan byta till Halebop
Sen hinner jag nog med och kolla lite kläder och skor också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0